טיוב קרקעות חקלאיות באמצעות כופתיות
דשן אורגני לטיוב הקרקע למיצוי מירבי של יסודות ההזנה

פרטילו

פרטילו היא חברה צעירה הגדלה בפארק אור המתמחית ומפתחת כופתיות דשן אורגניות לשיפור הקרקע והגדלת היבולים. פרטילו לוקחת חלק בכלכלה המעגלית המתקיימת בפארק אור, כאשר חומר הגלם לייצור הכופתיות האיכותיות מיוצר בחברת האם קומפוסט אור, והעשרת הכופתיות בזבל לולים מתבצע ע"י איסוף הזבל מהלולים המשתמשים במוצר הדגל של חברת אקולוגז.

הבטחת מזון טרי ובריא בכמות מספקת לאוכלוסייה הגדלה בהתמדה, היא אחת ההתמודדויות המרכזיות של אוכלוסיות במדינות רבות בעולם.
עם משבר הקורונה בעיית בטיחות המזון החריפה עכב שיבוש כלל עולמי של שרשרת המסחר ואספקת המזון בין מדינות ברחבי העולם. בתרחיש בו הגבולות נסגרים ואין אפשרות לאספקת מזון, השוק נאלץ להסתמך על ייצור מזון מקומי לאספקת כל צרכי האוכלוסיה.
כופתיות הדשן של חברת פרטילו, מיוצרות מחומר גלם מקומי, מגדילות את היבולים, מעשירות את הקרקע ומונעות את המלחתה. שימושן המרכזי כמטייבות קרקעות חקלאיות להגדלת פוריות הקרקע. כופתיות הדשן תורמות לתוספת NPK בשחרור איטי.
הכופתיות מיוצרות מתערובות שונות של קומפוסט אורגני בדחיסות גבוהה, דבר המאפשר להן חיי מדף ארוכים והזנה ארוכת טווח.

שימוש בכופתיות הדשן בצמוד לשורשי הצמחים מאפשר הזנה ממוקדת ללא בזבוז חומר אורגני שאינו נצרך על ידי שורשי הצמח בקרקע.
החקלאות המודרנית עושה שימוש יתר בדשנים כימיים הפוגעים בקרקעות החקלאיות וגורמים להמלחת הקרקע, כולל המלחת מי התהום. שימוש רציף בכופתיות הדשן מספק מענה הולם ואקולוגי לטיוב הקרקע ותורמות לריפוי הקרקע ולהשבת פוריותה.

יתרונות כופתיות הדשן שלנו

כופתיות הפרימיום

מוצר דישון אורגני, פרי פיתוח חדשני, מבוסס טכנולוגיה מתקדמת וייחודית, המקטין משמעותית את הצורך בשימוש בדשנים כימיים ובעל יתרונות רבים בדישון חקלאי ובטיוב קרקע

 

 

 

מוצר פרימיום המספק את התוצאות הטובות ביותר להגדלת היבולים

מפוסטר ונקי מגורמי מחלות ועשבים

פירוק איטי

תערובת כופתיות מותאמות (NPK) אישית

הקפדה על הגנת הסביבה ושמירה על הקרקע לאורך זמן

חיסכון בעלויות הדישון

נוחות באחסון ובפיזור

מגוון אפשרויות אריזה

מעולות לטיוב הקרקע

חיי מדף ארוכים

מקטין משמעותית המלחת הקרקע ומי תהום

מחומר אורגני לכופתיות דשן מרוכזות - טיוב איכותי וחסכוני

משחר ימי ההיסטוריה בני אדם משתמשים בסוגים שונים של חומרים אורגניים לטיוב הקרקעות החקלאיות. טיוב הקרקע החקלאית תורם לייצור תוצרת חקלאית משובחת תוך שמירה על פוריות הקרקע לאורך זמן.

לאחר שנים של גידולים אינטנסיביים חלה ירידה מתמשכת בתכולת החומר האורגני ובריכוזו בה לכן יש צורך להשיב לקרקע את החומר האורגני אשר ניטל ממנה.

קרקעות עשירות בחומר אורגני מספקות לצמח את כל הנדרש להתפתחותו. קרקעות עשירות בחומרים אורגניים עשירות אף במיקרואורגניזמים המפרקים את החומרים האורגניים למרכיבים פשוטים וחוזרים ומרכיבים מהם תרכובות עמידות יותר. מרכיבים אלו זמינים עבור הצמח ומסייעים לו לגדול בצורה מיטבית ומהירה. ירידה בתכולת החומר האורגני בקרקע פוגעת באוכלוסיית המיקרואורגניזמים,  ובקליטה היעילה והמהירה של חומרי המזון ההכרחיים להתפתחות הצמח.

תפריט נגישות

Call Now Button